#1 2006-11-01 15:11:58

RaFi

Noob

Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 10
Punktów :   

Most zwodzony

data/actions/scripts tworzymy: "mostek.lua":

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

-------------Config----------
most_prawo1pos = {x=949, y=337, z=6, stackpos=1}   -- gdzie sie rozlozy most[pierwszy sqm](prawo)
most_prawo2pos = {x=948, y=337, z=6, stackpos=1}   -- gdzie sie rozlozy most[drugi sqm](prawo)
most_prawo3pos = {x=947, y=337, z=6, stackpos=1}   -- gdzie sie rozlozy most[trzeci sqm](prawo)
most_prawo4pos = {x=946, y=337, z=6, stackpos=1}   -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](prawo)

most_lewo1pos = {x=949, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[pierwszy sqm](lewo)
most_lewo2pos = {x=948, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[drugi sqm](lewo)
most_lewo3pos = {x=947, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](lewo)
most_lewo4pos = {x=946, y=336, z=6, stackpos=1}    -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](lewo)

pod_prawo1pos = {x=945, y=337, z=6, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [pierwszy sqm] (prawo)
pod_prawo2pos = {x=945, y=337, z=5, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [drugi sqm] (prawo)
pod_prawo3pos = {x=945, y=337, z=4, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [trzeci sqm] (prawo)
pod_prawo4pos = {x=945, y=337, z=3, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [czwarty sqm] (prawo)

pod_lewo1pos = {x=945, y=336, z=6, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [pierwszy sqm] (lewo)
pod_lewo2pos = {x=945, y=336, z=5, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [drugi sqm] (lewo)
pod_lewo3pos = {x=945, y=336, z=4, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [trzeci sqm] (lewo)
pod_lewo4pos = {x=945, y=336, z=3, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [czwarty sqm] (lewo)

wychodz = {x=950, y=336, z=6} -- pozycja gdzie teleportuje playera i zeczy gdy most zostaje zamkniety,a gracz lub zecz lezy na nim.
idmostu = 405 -- id mostu jak sioe rozlozy
idpodniesiony = 1190 -- id mostu jak sie podniesie(polecam deski [ ja uzywam magic walli].)
-------end config--------------

if item.uid == 7666 and item.itemid == 1945 then
doCreateItem( idmostu,1,most_prawo1pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_prawo2pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_prawo3pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_prawo4pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_lewo1pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_lewo2pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_lewo3pos)
doCreateItem( idmostu,1,most_lewo4pos)
doSendMagicEffect(most_lewo4pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo3pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo2pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo1pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo4pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo3pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo2pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo1pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo4pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo3pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo2pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo1pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo4pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo3pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo2pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo1pos,10)
doRemoveItem(item.uid,pod_prawo4pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_prawo3pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_prawo2pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_prawo1pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_lewo4pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_lewo3pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_lewo2pos)
doRemoveItem(item.uid,pod_lewo1pos)
 doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 7666 and item.itemid == 1946 then
doTeleportThing(most_prawo1pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo2pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo3pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo4pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo1pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo2pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo3pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo4pos.uid, wychodz)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo1pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo2pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo3pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo4pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo1pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo2pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo3pos)
doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo4pos)
doRemoveItem(item.uid,most_prawo4pos)
doRemoveItem(item.uid,most_prawo3pos)
doRemoveItem(item.uid,most_prawo2pos)
doRemoveItem(item.uid,most_prawo1pos)
doRemoveItem(item.uid,most_lewo4pos)
doRemoveItem(item.uid,most_lewo3pos)
doRemoveItem(item.uid,most_lewo2pos)
doRemoveItem(item.uid,most_lewo1pos)
doSendMagicEffect(pod_prawo4pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo3pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo2pos,10)
doSendMagicEffect(pod_prawo1pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo4pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo3pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo2pos,10)
doSendMagicEffect(pod_lewo1pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo4pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo3pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo2pos,10)
doSendMagicEffect(most_lewo1pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo4pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo3pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo2pos,10)
doSendMagicEffect(most_prawo1pos,10)
doTeleportThing(most_prawo1pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo2pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo3pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_prawo4pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo1pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo2pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo3pos.uid, wychodz)
doTeleportThing(most_lewo4pos.uid, wychodz)
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
 else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
 
end

w data/actions/actions.xml dopisujemy:

Kod:

<action uniqueid="7666" script="mostek.lua" />

Skrypt podobny jak na rooku, pod głównym rynkiem tylko, że widać uniesiony most w góre.


Hegemonia Respect ^^

Offline

 
Hegemonia OTS

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zbp.pun.pl www.pokefireonline.pun.pl www.logistyka-wscil.pun.pl www.abnormals.pun.pl www.nostale.pun.pl